• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Divide - Ny kontokredit

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
M

Mathina

Gäst
Poäng: 0
Detta var årets bottennapp. En tro om en fantastisk lösning som bara var ett luftslott. Tror vi är ett gäng ganska besvikna som för ett ögonblick hade ett hopp...
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Jag trodde i iallafall att GetDivide är en ny aktör på marknaden som inte funnits tidigare.
Bolaget har ju de facto varit aktiv i 2-3 år och redan då hade man på Facebook en sida där man skrev att man skulle låna ut stora summor pengar till låg ränta.
Aldrig sett något om dom här på forumet heller fast jag hängt här dagligen i 6 år.
 

kex

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
8 December 2016
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
51
Poäng
147
Jag trodde i iallafall att GetDivide är en ny aktör på marknaden som inte funnits tidigare.
Bolaget har ju de facto varit aktiv i 2-3 år och redan då hade man på Facebook en sida där man skrev att man skulle låna ut stora summor pengar till låg ränta.
Aldrig sett något om dom här på forumet heller fast jag hängt här dagligen i 6 år.

Då kanske lanseringen kommer tidigiare ändå nu när du har skrivit dom har varit aktiva länge? kanske efter jul ändå.D
 
B

Bellis

Gäst
Poäng: 0
Jag trodde i iallafall att GetDivide är en ny aktör på marknaden som inte funnits tidigare.
Bolaget har ju de facto varit aktiv i 2-3 år och redan då hade man på Facebook en sida där man skrev att man skulle låna ut stora summor pengar till låg ränta.
Aldrig sett något om dom här på forumet heller fast jag hängt här dagligen i 6 år.
Ja jag är också förvånad.. kollade deras Facebook.. funnits sen sept 2016.. och ändå kan de inte ge svar om lansering osv..
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Ja jag är också förvånad.. kollade deras Facebook.. funnits sen sept 2016.. och ändå kan de inte ge svar om lansering osv..

Kollar du andra projekt samma VD försökt dra igång med diverse innovativa lösningar kopplat till finans/bostadsmarknaden och moderna tekniska lösningar så verkar alla varit i startskottet men inte riktigt dragits igång.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp